Eindejaarsbijeenkomst 2013

Kaart wordt geladen...

Datum  : 11 Dec 2013, 14:00 - 18:00
Locatie : Ricoh Nederland B.V.

De presentaties staan klaar!

Wie geeft er kleur aan de klantcommunicatie?
Deze laatste bijeenkomst van het jaar stond in het teken van ‘kleur – gebruik – kleurtoepassing – controle over alle kanalen heen’ en vond plaats in het nieuwe hoofdkantoor van Ricoh in Den Bosch.

Tijdens deze HOE-sessie werd ingezoomd op de technologie, case stories, trends en ontwikkelingen.

Kleur … kleurtoepassing over verschillende kanalen heen …
Hoe zorg je voor de controle en borging en creëer je maximale waarde in de verschillende uitingen? Tijdens deze bijeenkomst werd deze vraag vanuit verschillende kanten belicht, door sprekers die hier dagelijks mee bezig zijn.

Hier zijn de presentaties

René Joor – The Message Company
Digital Capabilities Model

Eric Roubos – Ricoh
Customer Communication Management: waarom inzicht en controle op multichannel communicatie noodzakelijk is.
In een tijd waarin de hoeveelheid informatie alleen maar toeneemt, zoeken bedrijven continu naar manieren om de dialoog met hun doelgroep te verbeteren. Omdat geïntegreerde multichannel communicatie bewezen voordelen biedt, zijn er methodes en oplossingen ontwikkeld die de complexe multichannel communicatie eenvoudig helpt te plannen en te controleren.

Peter Kruijt EDP en Hans van Lith – Eclipse
Een geanimeerde en interessante praktijk presentatie over direct mail, 1-to-1 marketing en hoe dat geëvolueerd is van puur variabel print naar CrossMedia met geïntegreerd gebruik van allerlei kanalen. Klantcases, zoals o.a. CentraalBeheer, kwamen ter sprake, inclusief voorbeelden en resultaten, wat een mooi beeld gaf van wat er is veranderd en wat er nog staat te gebeuren.
Dit is de link naar het filmpje van VINT/Sogeti uit de presentatie:
Watch “The Future of Work” by VINTlabs – The Sogeti Trendlab: http://vimeo.com/7329189

Peter van der Vorst – Regalis
Meer rendement met uw output document door functioneel kleurgebruik.
Hoe overtuig je de interne stakeholders? Wat zijn de drivers, wat zijn tegenwerpingen en beperkingen en ‘hoe ga je die te lijf?’